.

Declare War on Fraudsters!

This website reveals fraudsters and scams that ruin your life and make you sick.
STRESS KILLS!
Inform your friends ... Be a leader in the fight against cheaters!

 

x

Autumn Shoup – Claysville, Pennsylvania

Autumn Shoup – Claysville, Pennsylvania

This woman is continuing to call and Text a married man an pay for hotel rooms to sleep together! She was confronted and said as a woman she would stop, but she lied!

She said she's not a sinner and didn't realize she was breaking a marriage or two children's hearts..but lie because she's still doing it. She doesn't care about her actions she LOVES this married man of 3 weeks. Apparently more than her job. For someone who loves god so much I can see him being real proud…homegirls needs to re read that bible so she clearly knows what she is doing is sinning!


 


 

FRAUDSTERS LOCATION

  • USA
  • Claysville, Pennsylvania
Rate this blog entry:
16
Cassidy Canoy — Cushing, Oklahoma
Jacqueline Pierce (Blevins) — Bowling Green, Kentu...

Related Posts

 

Comments

Guest - Classierthanyou on Tuesday, 05 September 2017 14:28

Seriously made me laugh. It's always funny to read one side of a story. Let's post up your infidelities in social media because we are cool. Or let's try to win the guy back that you treated like shit for YEARS. But yeah it would be awesome for him to come back to you, knowing dam well he doesn't love or want you Kelly! It has NOTHING to do with his babies. NOTHING. Don't be a cunt. #winning #doll #youaretheonehurtingyourchildren #growup

Seriously made me laugh. It's always funny to read one side of a story. Let's post up your infidelities in social media because we are cool. Or let's try to win the guy back that you treated like shit for YEARS. But yeah it would be awesome for him to come back to you, knowing dam well he doesn't love or want you Kelly! It has NOTHING to do with his babies. NOTHING. Don't be a cunt. #winning #doll #youaretheonehurtingyourchildren #growup
Guest - Shessssahoooeeee on Wednesday, 06 September 2017 19:34

Pretty sure the cunt here would be Autumn the whore and you one side of the story bitch was hitting up a guy that was married that's the only thing that matters tell your little friend to maybe find a man who isn't married

Pretty sure the cunt here would be Autumn the whore and you one side of the story bitch was hitting up a guy that was married that's the only thing that matters tell your little friend to maybe find a man who isn't married
Guest - Ilikeyournewteeth on Thursday, 07 September 2017 00:27

??

Guest - Classierthanyou on Tuesday, 05 September 2017 16:31

& leave this poor girl alone. She has done NOTHING wrong. Easy target for you, shows how low you will go... you know nothing and are making yourself look like a bigger fool than we all already know you are.

& leave this poor girl alone. She has done NOTHING wrong. Easy target for you, shows how low you will go... you know nothing and are making yourself look like a bigger fool than we all already know you are.
Guest - Eat me on Wednesday, 06 September 2017 19:31

She did nothing wrong she talked to a married man knowing that he is married if that don't make you a low down homewreckkng slut what does? Let me guess you think it's ok because you did it before? Go back to your married boyfriend that will never leave his wife hoe

She did nothing wrong she talked to a married man knowing that he is married if that don't make you a low down homewreckkng slut what does? Let me guess you think it's ok because you did it before? Go back to your married boyfriend that will never leave his wife hoe
Guest - Stillclassierthanyou on Thursday, 07 September 2017 00:26

:p I am #dead
How many people have you fucked in the last 10 years, or "tried" to fuck. Ya know, like in Andover when your eldest daughters sperm donor had texts saying you were trying to fuck when your HUSBAND was there! You're just mad Brent finally grew a set of balls and realized he deserved better. #urrelationshipwasoveryearsago #nomorepaycheckforyou #suckstosuck

:p I am #dead How many people have you fucked in the last 10 years, or "tried" to fuck. Ya know, like in Andover when your eldest daughters sperm donor had texts saying you were trying to fuck when your HUSBAND was there! You're just mad Brent finally grew a set of balls and realized he deserved better. #urrelationshipwasoveryearsago #nomorepaycheckforyou #suckstosuck
Guest - That bitch on Thursday, 07 September 2017 01:15

Grew a set a balls you mean like how he couldn't say it to her face he had to cowerdly do it over text and how many fucking sluts did Brent fuck?! If we're really going to talk about faithfulness I can remember atleast one more time that he ran off from his family for a girl that looks like a man so yea there is that haha and no more pay checks for her more like if u keep running your whore ass mouth there will be no more money for him and what now that he's back in town he's going to run his mouth to all his old gutter friends so you all know he talked so much shit on you in the past so you can go fuck yourself

Grew a set a balls you mean like how he couldn't say it to her face he had to cowerdly do it over text and how many fucking sluts did Brent fuck?! If we're really going to talk about faithfulness I can remember atleast one more time that he ran off from his family for a girl that looks like a man so yea there is that haha and no more pay checks for her more like if u keep running your whore ass mouth there will be no more money for him and what now that he's back in town he's going to run his mouth to all his old gutter friends so you all know he talked so much shit on you in the past so you can go fuck yourself
Guest - The realest on Thursday, 07 September 2017 02:34

Finger diddling myself right meow! Well I mean have you seen Brent. Kelly hit the jackpot but her luck ran out. #nomoregoldenvagina it's because she is chip chopped ham getting pounded out by Tom Dick and Harry. #shouldakeptherItalianStallion
But I mean some false teeth and big tits are not all that good when your personality and heart suck #getyourshittogether Jamestown/Andover skanks talking shit #icanbebigandbadbehindakeyboardtoo
I can play this game all day and a lot harder than any bitch out there #whatuknowaboutme u want to post some dank shit I'll come back with some #realshit #imreal

Finger diddling myself right meow! Well I mean have you seen Brent. Kelly hit the jackpot but her luck ran out. #nomoregoldenvagina it's because she is chip chopped ham getting pounded out by Tom Dick and Harry. #shouldakeptherItalianStallion But I mean some false teeth and big tits are not all that good when your personality and heart suck #getyourshittogether Jamestown/Andover skanks talking shit #icanbebigandbadbehindakeyboardtoo I can play this game all day and a lot harder than any bitch out there #whatuknowaboutme u want to post some dank shit I'll come back with some #realshit #imreal
Guest - That bitch still on Thursday, 07 September 2017 02:53

Lmao oh you must be one of those nasty fat bitches he left in the friend zone in high school ? And if where talking about getting pouded by every tom dick and harry why don't u ask him about his time in jail lmao and we're talking about a bad personality your masterbaiting to a married man he must of really pulled you out the gutter and you can post ur weak ass dank shit all day hun. And you can talk shit on Kelley all you want but she will 100% be better then any nasty ass hoe he has after her! #hashtagsareforchildren so go close your clam cuz I can smell the chowder through my phone ?

Lmao oh you must be one of those nasty fat bitches he left in the friend zone in high school ? And if where talking about getting pouded by every tom dick and harry why don't u ask him about his time in jail lmao and we're talking about a bad personality your masterbaiting to a married man he must of really pulled you out the gutter and you can post ur weak ass dank shit all day hun. And you can talk shit on Kelley all you want but she will 100% be better then any nasty ass hoe he has after her! #hashtagsareforchildren so go close your clam cuz I can smell the chowder through my phone ?
Guest - Stepuporshutup on Thursday, 07 September 2017 02:55

The weak revert to social media to air out their dirty laundry #trash you got a problem, handle it #beanadult
This woman you are attacking has done nothing wrong #itstakestwototango
And what is that saying, what they say may be true, or it could be as fake as the person saying it. #miserylovescompany #youareajoke

The weak revert to social media to air out their dirty laundry #trash you got a problem, handle it #beanadult This woman you are attacking has done nothing wrong #itstakestwototango And what is that saying, what they say may be true, or it could be as fake as the person saying it. #miserylovescompany #youareajoke
Guest - I'm watching you on Wednesday, 25 October 2017 23:34

Whoa, another dick Autumn has had in her? She must like bosses? ;) ;)

Whoa, another dick Autumn has had in her? She must like bosses? ;) ;)
Guest
Thursday, 23 November 2017

Captcha Image

Booking.com

SHE'S A HOMEWRECKER | HOMEWRECKER - MEN | HOMEWRECKER - WOMEN | FRAUD & FRAUDSTERS | ONLINE FRAUD SCAMS | SCAMS

This website is protected by RSFirewall!, the firewall solution for Joomla!